Oropesa 2016

Datum: 29.9. – 10.10.2016

Každoroční sportovně turistický kurz ve Španělsku.

Čtvrtek 29. 9. 2016
Odjezd do Monaca.

Pátek 30. 9. 2016
V pátek ráno příjezd do Monaca. Tentokrát nám přálo počasí a mohli jsme se vydat do slunečného města. Nejdříve jsme se byli podívat na výměnu královské stráže a potom jsme šli si prohlédnout královské zahrady. Odtud jsme šli do přístavu, podívat se po městě a zase jsme sedli do autobusu a pokračovali dále do Oropesy del Mar.

Sobota 1. 10. 2016
V sobotu ráno jsme přijeli do Oropesy del Mar. Nejdříve jsme se ubytovali, seznámili jsme se s bezpečností a okolím v Oropese a odpoledne jsme šli k moři.

Neděle 2. 10. 2016
V neděli jsme se probudili do slunečného počasí a celý den jsme strávili u vody, kde jsme také sportovali.

Pondělí 3. 10. 2016
Celý den jsme byli na pláži, koupali se a sportovali, večer jsme jeli mašinkou do Marinadoru, kde jsme navštívili botanickou zahrada a shlédli představení pohádkových bytostí.

Úterý 4. 10. 2016
V úterý jsme u vody po většinu času sportovali. Každý den dopoledne a odpoledne sportování u moře – plážový volejbal, plážový fotbal, plavání, softbal, petang, různé míčové hry.

Středa 5. 10. 2016
Ve středu dopoledne jsme navštívili místní přístav a odpoledne jsme jeli do Peniscoli – kulturní památka klášter Benedikta XIII.

Čtvrtek 6. 10. 2016
Ve čtvrtek jsme jeli na výlet do Valencie do Oceanografic (mořský park), odpoledne jsme se vrátili a šli jsme se podívat do místní býčí arény.

Pátek 7. 10. 2016
V pátek jsme byli opět u moře, kde dopoledne proběhla soutěž – stavění z písku. Všechny práce byly povedené a tak odměněni byli všichni. Odpoledne jsme si zasportovali a naposledy vykoupali v teplém moři a večer se balilo.

Sobota 8. 10. 2016
V sobotu dopoledne odjezd do Barcelony, kde jsme měli 2 hodiny na krátkou prohlídku a odjeli jsme do Carcassonu. Zde jsme se nejdříve ubytovali a jeli jsme ještě na večerní prohlídku hradu.

Neděle 9. 10. 2016
V neděli ráno po snídani jsme jeli ještě jednou prohlídnout místní hradby a v 13:00 byl odjezd domů, kam jsme se v pondělí ráno všichni v pořádku a s krásnými zážitky vrátili.

Po celý týden nám přálo počasí, navštívili jsme několik krásných míst, s jídlem i ubytováním byli žáci spokojeni, všem se líbilo, což vystihuje hodnocení žáků. Nebyl řešen žádný kázeňský přestupek, všichni žáci vzorně reprezentovali naši školu a bude jim udělena pochvala ředitele školy. Zároveň byla při cestě zpět vyhlášena fotografická soutěž o nejlepší snímky ze Španělska, která bude probíhat do konce října. Poděkování patří sponzorům – pan Bouška, firma manželů Marešových, kteří přispěli finanční částkou žákům na jejich pobyt. Potěšením pro všechen doprovod ve Španělsku je poděkování od žáků, které nám předali formou dopisu se všemi podpisy